logodef

VolkskrantEen reden om van baan te veranderen is voor 35% van de mensen die werken in het Onderwijs meer uitdaging in de baan. Verder noemt 27% een hoger netto maandloon als belangrijke reden.

Hét Crossmediale Carrière Concept van de Volkskrant

Slim profiteren van meerdere sterke merken en adverteren in het dagblad en online? De Volkskrant en Intermediair, dé carrièresite voor hoogopgeleiden, worden gecombineerd ingezet om in één keer hoogopgeleid Nederland te bereiken middels het Volkskrant Carrière Concept.
Uw vacature in de Volkskrant komt daarmee ook kosteloos in de woensdageditie, op Intermediair.nl, in Intermediair Magazine en op de nieuwssites, volkskrant.nl, trouw.nl en parool.nl. Hiermee bereikt u 1 op de 3 van de mensen die (willen) werken in het onderwijs.

De impact van uw uiting wordt versterkt door deze combinaties.
Bijvoorbeeld met de Volkskrant – Intermediair combinatie bereikt u 1 op de 3 hoogopgeleide Nederlanders. Een krachtige en unieke combinatie voor uw werving, Employer branding of opleiding.

En met aandacht! Wist u dat 1 miljoen Volkskrantlezers in het weekend gemiddeld bijna een uur voor gaan zitten om de krant aandachtig te lezen.
Heel belangrijk, want: zonder aandacht heeft u niks aan bereik.

Effect van communicatie = Bereik x Aandacht x Creatie.

De toegevoegde waarde van crossmediaal

Crossmediaal: De krant is tegenwoordig al lang niet meer alleen papier, nog meer bereik behaalt u met de crossmediale proposities. Het bereik van de krant wordt vergroot via de websites, magazines en apps. In de ochtend- en avonduren leest men de krant en in de middag bekijkt men het nieuws online. Zo weet u zeker dat uw advertentie het best bekeken wordt.

Zo zijn de carrière proposities tot stand gekomen:
• De vaste combinatie van de dagbladen met online kanalen van Intermediair leveren u de juiste mix op. U bereikt zowel actief als latent werkzoekenden.
• Met de Volkskrant en Intermediair bereikt u 34,7% van de mensen werkzaam in het onderwijs
• Deze sterke merken zijn experts in het onderwijs, met speciale edities, zoals zaterdag 11 april een onderwijs special bij Volkskrant 'Werken in het Onderwijs'.

Voor al uw vraagstukken rondom arbeidsmarktcommunicatie kunt u terecht bij de Volkskrant.
U kunt denken aan RRO's (Respons onderzoeken, en analyses) die de Volkskrant voor u kan realiseren.

Doelgroep

De hoogopgeleide Volkskrantlezers vinden (zelf-) ontplooiing belangrijk en zijn zelfbewust, kritisch en nieuwsgierig. Hoogopgeleiden en decision makers beschouwen de Volkskrant als dé banenkrant met een groot en interessant aanbod aan vacatures.

Dyade en de Volkskrant Carrière Propositie

Dyade is een samenwerking aangegaan met de Volkskrant. Dit betekent dat onderwijsorganisaties tegen een gereduceerd tarief (korting oplopend tot 35%) vacatures kunnen plaatsen en profiteren van de crossmediale carrière proposities van de Volkskrant. Klik hier voor meer informatie.